BEAUTIFUL KILLING MACHINE

Posted: March 19, 2010 in Uncategorized

Post kali ini saje aku leluarkan  kat blog ni sebab aku tengok blog ni masih ada sambutan biarpun aku dah tinggal lama dah blog ni. Aku tengok stat blog ni pun terkejut sebab ramai sangat. So untuk tidak menghampakan korang semua aku buat post baru kat blog ni…

Kalau korang nak tahu salah satu sebab kenapa U.S kalah dalam perang vietnam ialah perempuan. Tengok dengan perempuan pun boleh kalah. So kali ni aku bawakan gambar2 perempuan2 killing machine. Kalau jumpe musuh2 camni nak tembak pun teragak2.korang boleh tengok negara asal askar2 kat bawah ni dengan letak cursor mouse korang kat gambar ni. aku malas la nak tulis satu2 banyak sangat.

Leave a Reply

